Stel Menus in in het Admin Paneel

Kom je er niet uit? Wij helpen je graag

 

Omdat we ons goed kunnen voorstellen dat je met een paar vragen zit, hebben we hier de meest gestelde vragen opgesteld met daarbij passend antwoord. Kom je er alsnog niet uit? Of heb je een andere specifieke vraag? Geen probleem. Neem dan contact met ons op.

Om cursussen te kunnen volgen op Minuten Academie is het nodig een abonnement te hebben. Klik hier om een abonnement te kiezen en cursussen te kunnen volgen.

We helpen altijd graag! Het snelst kun je eerst op “Wachtwoord vergeten” drukken. Je kunt dan je e-mailadres invullen zodat je je gebruikersnaam krijgt, en een nieuw wachtwoord kunt aanvragen. Klik hier om meteen je wachtwoord te resetten. Nog steeds problemen? Neem dan gerust contact met ons op.

We helpen altijd graag! Het snelst kun je eerst op “Wachtwoord vergeten” drukken. Je kunt dan je e-mailadres invullen zodat je je gebruikersnaam krijgt, en een nieuw wachtwoord kunt aanvragen. Klik hier om je gebruikersnaam te achterhalen door je e-mailadres in te vullen. Nog steeds problemen? Neem dan gerust contact met ons op.

Dit is verschillend per cursus. De meeste cursussen bestaan uit video’s, oefenbestanden, vragen en opdrachten. Deze kun je allemaal vanaf een locatie volgen die jou uitkomt.

Je kunt met alle cursussen direct na het kiezen van een abonnement. Dit doe je door in te loggen op onze website, en vervolgens in je account naar cursussen te gaan. Hier kun je zien welke cursussen je volgt. Je kunt ook beginnen met de cursus door naar de cursuspagina te gaan en op "Start cursus" te drukken (dezelfde knop die je gebruikte om hem aan te schaffen).

Er zijn een paar uitzonderingen, maar over het algemeen kun je een cursus onbeperkt volgen zolang je een abonnement hebt.

Er zijn op dit moment nog geen certificaten beschikbaar voor de cursussen op Minuten Academie. Dit kan in de toekomst nog wel veranderen

Voor inhoudelijke vragen kun je het best contact opnemen met de instructeur van de cursus. Mocht de desbetreffende instructeur niet (snel) reageren, laat het dan aan ons weten dan zorgen wij ervoor dat jullie in contact komen!

Jazeker! Alle video’s die op onze site staan zijn opgenomen in hoge kwaliteit. Kijk even bij de videospeler of die op de hoogste kwaliteit staat, of dat je internetverbinding goed is. Zie je niet de optie om van kwaliteit te wisselen? Dan kan dat aan je browser liggen. Sommige browsers (zoals Safari) blokkeren deze feature, ons advies is daarom om de video's via Chrome of Firefox te bekijken.

We controleren alle cursussen voordat ze online komen te staan. Hierbij letten we vooral op de aandacht die is besteed aan de productie. Daarnaast vragen we om de ervaringen van cursisten, zodat we de kwaliteit kunnen waarborgen.

Minuten Academie vindt de kwaliteit van alle cursussen en het systeem erg belangrijk. Ondanks alle voorzorgsmaatregelen kan het toch voorkomen dat iets niet naar volle tevredenheid wordt uitgevoerd. Dit betreuren wij ten zeerste. Ons doel is dan ook om zo spoedig mogelijk een oplossing te vinden voor de cursist.

Heeft u een klacht, dan kunt u die bij ons indienen via onderstaand formulier of per e-mail naar [email protected] Uw klacht zal uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Qshops, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Neem contact op

 

top
© 2018 SOOFOS B.V.